AccueilAccueil  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Partagez | 

ARÈS ✵ I have loved to the point of madness; that which is called madness, that which to me, is the only sensible way to love

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
IΓƩΠƩ

animal

300 lésions et les rideaux se ferment, 21 grammes pris dans l'atmosphère et tu me verras sourire du seul endroit où je brille. j'ai l'impression d'être là où il faut être, sur ma photo un trou de cigarette et tu me verras sans peine, un soir où la lune est pleine.
woods

Feuille de personnage
DISPONIBILITE RP: open
LIENS:

MessageSujet: Re: ARÈS ✵ I have loved to the point of madness; that which is called madness, that which to me, is the only sensible way to love   Dim 8 Fév - 12:35

mdr
Arès pourrait le pousser dans ce cas

am I crazy ? am I foolish ? just a little too into you, that's for sure. but your beauty, that's in me makes me forget about your faults, you do no wrong. they say everybody plays the fool, sometimes. and if I got to, I don't mind. I'll be the best damn fool for you ♡ fucking face.
Revenir en haut Aller en bas
ΛPΘLLΘΠ

animal

woods

Feuille de personnage
DISPONIBILITE RP: Disponible ♣ Azel-Alvin-.. ♣
LIENS:

MessageSujet: Re: ARÈS ✵ I have loved to the point of madness; that which is called madness, that which to me, is the only sensible way to love   Dim 8 Fév - 12:59

Le fait pas trop mal, dans ce cas. XDD (a)
IΓƩΠƩ

animal

300 lésions et les rideaux se ferment, 21 grammes pris dans l'atmosphère et tu me verras sourire du seul endroit où je brille. j'ai l'impression d'être là où il faut être, sur ma photo un trou de cigarette et tu me verras sans peine, un soir où la lune est pleine.
woods

Feuille de personnage
DISPONIBILITE RP: open
LIENS:

MessageSujet: Re: ARÈS ✵ I have loved to the point of madness; that which is called madness, that which to me, is the only sensible way to love   Dim 8 Fév - 13:05

mdr

am I crazy ? am I foolish ? just a little too into you, that's for sure. but your beauty, that's in me makes me forget about your faults, you do no wrong. they say everybody plays the fool, sometimes. and if I got to, I don't mind. I'll be the best damn fool for you ♡ fucking face.
Contenu sponsorisé

animal
woods

MessageSujet: Re: ARÈS ✵ I have loved to the point of madness; that which is called madness, that which to me, is the only sensible way to love   

ARÈS ✵ I have loved to the point of madness; that which is called madness, that which to me, is the only sensible way to love

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2